Namet na disertacni praci

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Červenec 2 13:43:53 CEST 2004

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> [...]

komprimovany FS zije dal (vyvoj jde po spirale), ale nevzpominam si
jaxeto jmenuuje, dalsi je komprimovany FS-loop na CDcku knoppix atd.

O RAMce nevim, spis by stalo za uvahu nez ji komprimovat, venovat silu
optimalizaci hospodareni s pameti.

> penizky musi tect... je hezke, kdyz modemovy rost ma rekneme 500 modemu,
> bohuzel to znamena 500x komprese a tim padem nikoli 500xMAX datovy tok,
> ale v realni treba 500xMAXx2.. a to musi zase nekdo financovat, no a

No z moji zkusenosti, kdyz jeste Worldonline byval co k cemu (uz ho pul
roku nepouzivam cili nevim jak je na tom aktualne, ale posledni dobou
byla jeho propustnost nizsi a nizsi), tak SW kompresi zapnutou mel a to
dokonce tu windoisodni. Takze rychlostni rekord stahovani jsem mel
43kB/s (cili nejakych 344kbps) pres 56k modem. Ano, byl to jen text
(html stranky z msdn.mickeysoft.com) a je to uz tak 2-3 roky nazad.

Naproti tomu volny kompresi nemel zapnutou snad nikdy a az ted s velkou
pompou uvadi jakysi kompresni soft/proxy.

> 	Krasne je o tom psano na Lupe - CProxy vs. PPP on-fly komprese,
> proc to delat in-nature, kdyz jde vymyslet slozite polofunkcni
> zhyralosti...

Dekuji za upozorneni...

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!