Re: Po upgradu z RH9 nelze nabootovat Fedoru 2 - urgentní

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Sobota Červenec 3 17:16:40 CEST 2004

Jestli muzu doporucit, tak bud:

1. vymenit lilo za grub

nebo

2. zkusit pripsat do /etc/lilo.conf jeste 'lba32' (na zacatek, mezi
obecne nastaveni - pokud tam mate 'linear', tak misto toho

Pouzivam GRUB v MBR a bootuju pres nej bud Fedoru, nebo WinXP - oboji
bez problemu.