Re: Po upgradu z RH9 nelze nabootovat Fedoru 2 - urgentní

Michal Polívka aout na atlas.cz
Sobota Červenec 3 17:35:14 CEST 2004

Vyzkoušel jsem díky! Nicméně se vypsala chyba:
-----
sh-2.05b# lilo
Fatal: open /boot/message: No such file or directory
-----

Předpokládám, že je to způsobeno tím, že mám nabootováno z CD v rescue
režimu. Root jsem si nicméně připojil tam, kde má být (chroot /mnt/sysimage)

Nevíte jak dál? Co má být v adresáři (souboru) message?

Díky!
Michal Polívka
aout na atlas.cz