grub a 2 hdd

Trnka Radek rt.sonic na seznam.cz
Neděle Červenec 4 21:31:54 CEST 2004

V So, 03. 07. 2004 v 22:53, Martin Šanda píše:
> Vážení a milí!
>
> Už nějakou bobu řeším problém s tím, jak bootovat windoze na /dev/hda
> když grub a linux je na /dev/hdc, ale nedaří se.

Dobrý vecer, podle me by to vyresilo nainstalovat grub do MBR /dev/hda.
Pocítac pokud je nastaveno bootování z disku bude vzdy implicitne
bootovat z prvního disku.

> man grub nepomohl, procházel jsem i archiv konfery, ale taky to moc nepomohlo.
>
> Zkoušel jsem nastavit hdc jako hd2 (teť je hd0), ale nepomohlo, taky jsem to
> zkoušel obráceně (hda jako hd2), experimentoval jsem i s hd1, ale nepomohlo.
> Bylo to přitom nastaveno v menu.lst i v device.map.
>
> Nevíte, prosím co s tím?
>
> Přenastavovat pokaždý v biosu z kterého disu má bootovat je trochu
> nepohodlné ;o7

Nekteré biosy umí po volba F9 zobrazit nabídku volby zarízení pro
bootování.

Kdybychom sami nemeli chyby, necinilo by nam takove poteseni
upozornovat na chyby druhych.
                                -- La Rochfoucauld

Trnka Radek
CEZ - ETE
<trnkar2.ete na mail.cez.cz>
<rt.sonic na seznam.cz>

Linux registred user #225421  , ICQ: 115184116