grub a 2 hdd

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Sobota Červenec 3 22:53:32 CEST 2004

Vážení a milí!

Už nějakou bobu řeším problém s tím, jak bootovat windoze na /dev/hda
když grub a linux je na /dev/hdc, ale nedaří se.

man grub nepomohl, procházel jsem i archiv konfery, ale taky to moc nepomohlo.

Zkoušel jsem nastavit hdc jako hd2 (teť je hd0), ale nepomohlo, taky jsem to
zkoušel obráceně (hda jako hd2), experimentoval jsem i s hd1, ale nepomohlo.
Bylo to přitom nastaveno v menu.lst i v device.map.

Nevíte, prosím co s tím?

Přenastavovat pokaždý v biosu z kterého disu má bootovat je trochu
nepohodlné ;o7

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda