Font v konzoli Mdk10

Jakub Kocourek jakub.kocourek na volny.cz
Pondělí Červenec 5 17:27:00 CEST 2004

Mám problém s konzolí Mandrake Linuxu 10.0. Systém startuji do textového
režimu (init 3), pak jej po přihlášení na root pomocí init 5 přepínám do
KDE. Později se ale vracím do konzole (Ctrl+Alt+F2) a pracuji v ní.
Problém je ale v tom, že mi po přepnutí z X, konzole místo hacku a carek
ukazuje obdélníčky, čtverečky a jiné zrůdnosti! Nevim, kde je chyba,
protože až do přihlášení vše zobrazí správně, ale jak se zaloguju a
spustí se bash, začne čeština blbnout. Netušíte někdo, kde se dá znaková
stránka nastavit??? Ještě jsem zjistil, že někdy náhle začne konzole
fungovat správně (pravděpodobně po příkazu "clear")  :)

Díky moc za odpovědi.

Jakub Kocourek