Tuhnuti systemu a podrobnejsi logy kernelu

KubaZ r.kubaz na seznam.cz
Středa Červenec 7 10:58:42 CEST 2004

Jiri Kulhan napsal(a):

> Jo, ja uz jsem je taky trochu podezrival, zkusim je vykopnout. Potiz
> je v tom, ze cas od casu potrebuju TV out, umi to normalni radeon driver?
>

> Jirka

Nejake podezreni na to, ze by to umely, bych mel, ale me by spis
zajimalo, jak mate rozchozeny ten tvout. Mne se ho nejak slusne
rozchodit nepodarilo (max obraz jen v tv :( ) Mam Mobility Radeon 9000.
Kdyztak soukrome na r.kubaz AT centrum DOT cz :)