sietove problemy

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Červenec 8 10:05:59 CEST 2004

	Heh, ja to nechtel rovnou vpalit naplno, ale to chovani nam v
podstate temer vzdy delaly prave "Tornada", pripadne i stare (ISA)
3COMy... Nenavidene Realtecy nam neco podobneho provedly pokud mne pamet
nesali jen jednou a to byla karta fakt na vyhozeni...

> A ine 3COM katy dneska kupit je trosku problem.

	Kdyz uz inteligentnejsi kousek nez prevodnik, co treba neco na
bazi Intel EtherExpress... - v zivote jsem nevidel/nezaznamenal problem
s nima... (a cenove nejsou za tezke hrachy)