sietove problemy

Daniel Prynych Daniel.Prynych na buzuluk.cz
Čtvrtek Červenec 8 10:20:02 CEST 2004

Souhlas nam se delo totez, vyzkousel jsem jine "Tornado" menil nastaveni nic
nepomohlo, dal jsem tam jinou kartu ( trendnet nebo tak nejak) a od te doby
cca 3 tydny je klid.

Jinak ale, byl problem jen na pc ktere mimo jine slouzi i jako router. Na
dalsich dvou jsou stejne karty a zde zadny problem nebyl.

Dan