woody,nokia6310i,irda,eurotel gprs

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Čtvrtek Červenec 8 10:09:49 CEST 2004

On Thu, 8 Jul 2004, Cyber-Duracel wrote:

> Cauky lidicky,
> ponevadz jsem uz vzkousel co se dalo tak se chci zeptat tady v konfere.
> Mam $Subject a DataNonstop od Eurotelu. Jenze za 1) nevim jestli se mi
> vubec podarilo poradne zprovoznit IrDA...

Vykaslete se na IrDA, kupte si za 500 Kc USB Bluetooth dongle a pripojte
to pres nej. Ma to neuveritelne vyhody -- v autobuse nemusite vyndat mobil
z batohu, na chate, kde je signal jen za kominem vlevo tam nechate mobil a
spokojene brouzdate z gauce apod.

Baliky bluez-tools pro Woodyho muzu klidne nekde vystavit.

-- Honza Houstek