Start Firebird serveru v Slackware

Vlastimil Ott linux na e-ott.info
Čtvrtek Červenec 8 11:02:09 CEST 2004

luc napsal/a dne 08.07.2004 08:37:

> mam pocit, ze /etc/init.d je pouze symlink do /etc/rc.d/ ..... tazke ve

Neni.

> slacku to bude asi vse co se tyce spousteni v /etc/rc.d ????

To mate pravdu, ale neni to symlink. Ten adresar init.d tam standardne
vubec neni - obcas (no, jednou jsem neco takoveho mel) se objevi nejaka
aplikace, ktera ho vyzaduje.

Vzor hledejte ve skriptech /etc/rc.d/rd.<nazev-programu>. Cili vytvorte
si podle nektereho z nich skript, ktery bude umet zpracovat parametry
start, stop, restart apod. Nutne to tedy neni, ale je to prijemne.

Obecne staci umistit volani spousteciho skriptu nebo primo programu do
/etc/rc.d/rc.local; tento skript se interpretuje pri startu. rc.local -
lokalni pozadavky uzivatele.

Jinak dalsi skripty se volaji z rc.M, coz je skript pro inicializaci
viceuzivatelskeho rezimu.

Snad staci. ;-)

--vo

--