Start Firebird serveru v Slackware

luc xxlucas na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 8 12:17:30 CEST 2004

Vlastimil Ott wrote:

>Neni.

>To mate pravdu, ale neni to symlink. Ten adresar init.d tam standardne
>vubec neni - obcas (no, jednou jsem neco takoveho mel) se objevi nejaka
>aplikace, ktera ho vyzaduje.
>
>Vzor hledejte ve skriptech /etc/rc.d/rd.<nazev-programu>. Cili vytvorte
>si podle nektereho z nich skript, ktery bude umet zpracovat parametry
>start, stop, restart apod. Nutne to tedy neni, ale je to prijemne.
>
>Obecne staci umistit volani spousteciho skriptu nebo primo programu do
>/etc/rc.d/rc.local; tento skript se interpretuje pri startu. rc.local -
> [...]
dik za upresneni ohledne symlinku...myslel jsem si za tam je...ale
dulezite je to, ze vse se "odehrava" v /etc/rc*. Ja to na mdk resim
stejne -- do prislusne rc*.d vytvorim spousteci skript a tim to spustim
a /etc/inet.d e moc nezajima, alespon co se tyce vysse uvedeneho.

--
luc
Mandrakelinux release 10.1 (Cooker) for i586