Routovani a vice bran

Bohdan Milar milarb na volny.cz
Čtvrtek Červenec 8 12:28:09 CEST 2004

On Wednesday 07 of July 2004 15:25, Lukas Hluze wrote:

Zdravim,

> Jedna se o takzvany source routing, to znamena, ze na zaklade source
> adresy se rozhoduje ktera routovaci tabulka se bude pouzivat.
>
> Ospf je zkratka od open shortest path first, tady dynamicky routuje
> traffic k nejblizsi brana v ramci nejakeho autonomniho systemu(muze se i
> dal delit), neresi Vas problem, aby Franta jel pres tuhle branu a Honza
> pres jinou. Bgp je protokol zajistujici routovani mezi jednotlivymi
> autonom. systemi.

Diky za vysvetleni, a to vsem, kdo se zapojili do diskuse.

> Rad zodpovim Vase dalsi podrobnejsi otazky.
> na internetu hledejte pouziti prikazu ip

Diky moc. Porozhlednu se po dokuentaci k ip, k iptables a ke statickemu
routovani vubec. V instalace iproute2 jsem jiz drive nasel soubor

/usr/share/doc/iproute2-2.4.7/ip-cref.ps

a na netu toho bude jiste vice. Chvili mi zabere, nez se v tom prohrabu. Pak
se ozvu, jak jsem dopadl.

Diky vsem,

Bohdan Milar