pripojenie malej firmy do internetu cez wifi / dsl

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Středa Červenec 7 12:03:18 CEST 2004

Zdravim.

Chcel by som poprosit skusenejsich o radu, nakolko nepoznam dobre
cesky trh s providermi.
Potrebujem v prahe pripojit mensiu firmu (= 4-6 ludi) do internetu
pomocou wifi, alebo adsl (uvazuju prijednom aj o kablovke, takze asi
chello). Firma ma uz zaregistrovanu domenu (zatial netusim kde ..
pardon, uz tusim, http://www.dfg.cz/). Maju tam zatial iba 2 NS
zaznamy a 1 A na celu domenu.
Nakolko som s adsl vzivote nerobil, zaujima ma hlavne, ako riesit
niektore veci:

-	browsovanie+konektivita z firmy - tipol by som si asi na NAT, tusim
	to uz vedia robit priamo adsl routery (kamos mi ukazoval nejaky
	8-portovy s web konfiguraciou)

-	email? ako riesit email, ked je viac klientov na 1 adsl? Postu
	nemienim tahat ako pop3 cez DSL, chcem ju mat na nejakom lokalnom
	SMTP az za DSL linkou. MX zaznam nastavit na staticku IP, pridelenu
	providerom na tu DSL linku a SMTP mat u seba za DSL, alebo postu
	posielat na nejaky providerov server a fetchmailovat ju?
	Ako to potom bude s pridavanim / odoberanim userov? Budem musiet
	stale volat providerovy aby menil aliasy?
-	web budu mat asi niekde v hostingu, takze toto problem nie je

Ked budem mat adsl so statickou IP, preroutujem sa na nu zvonku?

S mikrovlnkou by som otazky asi napisal dost podobne.

Dik kazdemu, co uz nieco podobne ma rozchodene a da vediet ako na to.

--

S pozdravom,
Dusan Zatkovsky