Digitalni kamera

Václav Ovsík vaclav.ovsik na i.cz
Čtvrtek Červenec 8 16:45:20 CEST 2004

On Thu, Jul 08, 2004 at 01:31:23PM +0200, Kovar Jan wrote:
> Dobry den.
>
> Muzete nekdo doporucit typ digitalni kamery, kterou mate odzkousenou, ze
> fuguje pripojeni pres firewire nebo USB k PC s linuxem? Pripadne prihodit
> nejaky tip, na co si dat pozor?

Mam sony TRV22E a facham jak pres Fw video, tak pres USB lezu do memory
sticku (staticke snimky a mpeg2 video).
Jak uz nekdo psal, pres Fw by melo behat vsechno.
Bacha na kamery s DVD, to je blbost (mpeg2 a nema to Fw), radeji miniDV.

Ctu konferenci o digitalnim videu na http://forum.grafika.cz/ .
Velmi doporucuji nejakou chvili se archivem probirat.
Sam jsem vyber asi podcenil, takze jsem byl z nekterych
veci pozdeji ponekud rozcarovany.
V te konfere je plno balastu, ale slusne prispevky tam pisou lidi
s nickama DUsoft, Basta, Vrrr apod.

Je to smutne, ale kamery do nejakych 25, 30tis. jsou zrejme smejdy
vsechny. Vyrobci do toho nacpou blbosti jako digitalni efekty, zmensi to
do velikosti dlanovky, takze neskutecne vrci moturek v zaznamu...
--
Zito