Digitalni kamera

Michal Weinfurtner weinfurt na karneval.cz
Čtvrtek Červenec 8 17:01:03 CEST 2004

Václav Ovsík wrote:

> [...]
Mam Sony TVR145 ( tusim ze tak nejak se to jmenuje ). Je to Digitalni
kamera na 8mm pasky. Byla najlevnejsi ( 14990,- ) :-) jsem s ni naprosto
spokojeny. Presne na ty ucely jeke popisujete ( dovolena, rodinne akce )
v kombinaci se stativem to nema chybu. V cene byl pribalenej FW radic,
kterej funguje pod Linuxem bez nejmensich obtizi ( RH8/9 i Fedora 1/2 )
vse jede jak ma. Fotky sice uklada na pasek a kvalita nic moc ( 0,7 nebo
0,7 Mpx tusim ) ale do PC a na web to staci.

Jedinej problem jsem mel s tim, ze jsem nesehnal solidni stabilni
software pro strih videa. Ten jsem sehnal pro Windows a tak pouzivam
ten. Vse co jsem testoval pro linux vypadalo slibne, ale nejak mi to
poradne nechodilo. Ale to s kamerou nema nic spolecneho.

M.