sa-learn z forwardovanych zprav

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Červenec 9 11:11:10 CEST 2004

V Pá, 09. 07. 2004 v 10:38, Vladimir Smelhaus píše:

> Thunderbird i Outlook dokaze forwardnout zpravu celou, i s hlavickami.

ja vidim v Evolutionu v podmenu k "Preposlat jako" krome tri zjevnych
moznosti (prilozene, vlozene, citace) taky ctvrtou moznost
"Presmerovat", ktera je mi sympaticka tim, ze nedovoli vubec zasahnout
do obsahu zpravy. Tise se domnivam, ze tohle je ta prava vec pro spravne
preposlani pro SA.

> nebyl by problem naucit uzivatele, jak to delat. Takze by uz zbyvalo jen
> to spravne zpracovani na serveru.

pak uz je to brnkacka, navody na to jsou vsude: mit schranku (treba neco
jako neuhadnutelnyprefixSPAM na sophics.cz a
neuhadnutelnyprefixHAM na sophics.cz) a tam nechat uzivatele preposilat ty
maily a pak je procmailem cpat do sa-learn.

Petr