sa-learn z forwardovanych zprav

Robert Vojta robert.vojta na linuxvoip.net
Pátek Červenec 9 11:17:23 CEST 2004

Petr Stehlik píše v Pá %{Day}. 07. 2004 v 11:11 +0200:

> ja vidim v Evolutionu v podmenu k "Preposlat jako" krome tri zjevnych
> moznosti (prilozene, vlozene, citace) taky ctvrtou moznost
> "Presmerovat", ktera je mi sympaticka tim, ze nedovoli vubec zasahnout
> do obsahu zpravy. Tise se domnivam, ze tohle je ta prava vec pro spravne
> preposlani pro SA.

  Já zase vidím v Evolution tlačítko "Smetí", které když zmáčknu, tak se
mi SA naučí označené maily jako smetí a to je celé. Pak už automaticky
putují do složky Smetí.

  Není nic jednoduššího než nechat uživatele mačkat na těchto emailech
Smetí a přes modifikovaný sa-learn (mail na je na stdin) to ukládat,
resp. učit někde na serveru.

  Pokud používáte Evolution, resp. uživatelé ho používají.

--

You are in a maze of little twisting passages, all alike.