sa-learn z forwardovanych zprav

Vladimir Smelhaus smelhaus na bpt.cz
Pátek Červenec 9 11:47:45 CEST 2004

Petr Stehlik wrote:

> ja vidim v Evolutionu v podmenu k "Preposlat jako" krome tri zjevnych
> moznosti (prilozene, vlozene, citace) taky ctvrtou moznost
> "Presmerovat", ktera je mi sympaticka tim, ze nedovoli vubec zasahnout
> do obsahu zpravy. Tise se domnivam, ze tohle je ta prava vec pro spravne
> preposlani pro SA.

Presmerovat je samozrejme to nejlepsi. Ale obavam se, ze Outlook ani
I.Express to nema. Nevidim to ani ve Firebirdu.

Proto jsem uvadel tu citaci, ze "and if the original email has been
encapsulated into an attachment it will
decapsulate the email". A zajima me, jestli to nema nekdo skutecne
vyzkousene.

Ja to zkousel a sa-learn porad pise, ze se uci. I kdyz mu ze stejne
adresy poslu vickrat uplne stejnym zpusobem uplne stejnou zpravu
(prilozenou). A kdyz mu poslu takto tech zprav vic najednou, tak stejne

To je jasne.

V.