sa-learn z forwardovanych zprav

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Červenec 9 18:20:35 CEST 2004

On Fri, Jul 09, 2004 at 10:21:44AM +0200, Vladimir Smelhaus wrote:
> Zdravim,
>
> chci primet spamassassin, aby se ucil ze zprav, ktere mu preposlu. Ale
> nejsem si jist, jak to mam spravne udelat.
>
> Posta je stazena k uzivateli pomoci pop3. Uzivatel, kdyz zjisti, ze je
> to spam, by mel zpravu vratit serveru, aby se ten z ni neco naucil.
>
> V dolumentaci se pise
> "It's OK to feed emails with Spamassassin markup into the sa-learn
> command -- sa-learn will ignore any standard Spamassassin headers, and
> if the original email has been encapsulated into an attachment it will
> [...]

K tomu mam hned dve pripominky.
1. uzivatele vam tam muzou posilat i ham, a jste v kyblu
2. nejlepsi je udelat kopii vsech e-mailu do nejakeho
   /var/spool/mail/backup, ktere projdou vasim smtp serverem a kdyz
   uzivatel reportuje spam, ktery, obzvlaste v outlooku, ma zmenene
   hlavicky (Subject: prepsan na Predmet:, From: na Od:, atd.) tak by
   pro vas nemel zadnou hodnotu! Takovyto e-mail pouzijete jako index do
   databaze ve /var/spool/mail/backup a spam assasin se nauci spravne.

-- Dalibor Straka