Slackware10/ALSA/rc.hotplug

pat pat na xvalheru.org
Pátek Červenec 9 16:33:56 CEST 2004

Ahoj,

tak jsem si nainstaloval Slackvare na IBM TP R40 - v podstate ke sve spokojenosti.

soundcard: intel8x0

Jediny vetsi problem, ktery mam (a ktereho jsem si vsiml) je s ALSA -
nefungovala (ted vim, proc a toto potrebuju vyresit). Behem startu systemu
jsem se spousti rc.hotplug script, ktery pripravuje m.j. i USB support, ktery
potrebuji (v ramci toho, ze mam externi disk, ktery je hodne casto propojen
rovnou), tak se mi na stejne IRQ na kterem je zvukovka nainstaluje i modem -
soudim podle toho, co vidim v /proc/asound:
> card0
> card1
> Modem -> card0
> I82801DBICH4 -> card1
Ted muj dotaz: jak elegantne vyresit tento problem tak, aby se mi zarovan
spoustel hotplug a zarovan fungovala ALSA - podle mne by stacilo prohodit
nejak postup spousteni (nejprve ALSA a potom hotplug), ale potom dostanu
nasledujici:
> card0
> card1
> Modem -> card1
> I82801DBICH4 -> card0
Coz si myslim neni taky zrovna reseni :-\ Mohl by mi nekdo poradit, jak na to
??? Potreboval bych nejake jednoduche reseni, ktere by mne nestalo moc casu a
nebylo by prilis heavy (nerad bych nejak sachoval s linkama a prepisoval rc.*
scripty - nechci zasahovat do systemu jako takoveho).

Dale bych mel nejaky ten dotaz primo na nastaveni ALSA. Zatim mi funguje tak,
ze v dany okamzik muze pouzivat zvukovku pouze jeden program (takze si treba
nemohu poustet MP3 a zarovan mit nejaky ten warning beep pro ICQ).
Nainstaloval jsem cely support pro ALSA (lib, utils, driver, OSS). Muze prosim
nekdo poradit ???

Dekuji vsem za radu

     Pat