Slackware10/ALSA/rc.hotplug

Pavel Stárek argetlinux na centrum.cz
Pátek Červenec 9 18:55:47 CEST 2004

V Pá, 09. 07. 2004 v 16:33, pat píše:

> Dale bych mel nejaky ten dotaz primo na nastaveni ALSA. Zatim mi funguje tak,
> ze v dany okamzik muze pouzivat zvukovku pouze jeden program (takze si treba
> nemohu poustet MP3 a zarovan mit nejaky ten warning beep pro ICQ).
> Nainstaloval jsem cely support pro ALSA (lib, utils, driver, OSS). Muze prosim
> nekdo poradit ???
>
> Dekuji vsem za radu
>
>      Pat

DD,

já myslím že pokud začneš používat arts a/nebo esound démony, tak by
také mělo jít to, že ke zvukovce má přístup více programů. V xmms si
musíš pak jako výstupní plugin nastavit buď arts nebo esound output.
Jinak arts - součást KDE, esound - součást GNOME. Ještě existuje jakýsi
projekt JACK, ten by Tvůj požadavek také mohl splnit, ale nemám s tím
žádnou zkušenost.

Pavel