ot: c++ reference & priklady

Michal Samek spec_list na tony.cz
Pondělí Červenec 12 09:42:39 CEST 2004

No dobra ucebnice vetsinou priklady obsahuje ;) solo sbirku jsem teda
nikde nevidel. Ja pouzivam klasiku - Bruce Eckel, Thinking in C++.

Kompletni dokumentaci k gcc (specifikaci jazyka, ne jenom parametry
kompilatoru) a k glibc v nejake vytisknutelne forme bych taky rad nekde
nasel... o nicem ale nevim

Michal Samek