ot: c++ reference & priklady

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Pondělí Červenec 12 10:57:23 CEST 2004

On Monday 12 of July 2004 09:42, Michal Samek wrote:
> Kompletni dokumentaci k gcc (specifikaci jazyka, ne jenom parametry
> kompilatoru) a k glibc v nejake vytisknutelne forme bych taky rad
> nekde nasel... o nicem ale nevim

Napriklad tusim kdevelop obsahuje peknu libc a c++ referencnu
prirucku, k stl je k dispozicii http://www.sgi.com/tech/stl/. Bruce
eckel ma ja vlastny web s online knihami, co-to bolo aj na
builder.cz. Ale s tou eckelovou knihou by som asi zacal najprv (je aj
v online forme, staci googlit Thinking in C++). Pokial sa chcete
naucit c++, ja som sa ho ucil s pomocou eckelovych knih a programy
som pisal v kdevelop, pre zaciatocnika je to super (aj pre skuseneho,
ja v tom pisem dodnes), je tam vsetko pekne pohromade (editor,
debugger, kompilacia).

Snad som daco pomohol.

--

S pozdravom,