2.4.26, tuhnutí, detekce cd-rom

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pondělí Červenec 12 11:28:52 CEST 2004

> Zdravím,
  Ahoj,

> [...]
> jsem možné příčiny a na konci výstupu dmesg jsem našel tuto podivnou
> posloupnost záznamů:
> ------
> Sony CDU-535: probing base address 340
> Did not find a Sony CDU-535 drive
> sbpcd-0 [01]:  sbpcd.c v4.63 Andrew J. Kroll <ag784 na freenet.buffalo.edu>

> [...]

> Co jsem dělal nestandardního je snad to, že jsem měl nějakou dobu
> zapnutou emulaci ide-scsi a pak jsem ji zase vypnul (mám za to, že to
> dělalo i při zapnuté emulaci).
>
> Nemá někdo nějaký nápad, kde hledat příčinu těchto zámrzů?
  V /etc/rc.d/rc.modules vykopej natahovani modulu sbpcd. Pokud tam neni
tak se podivej co ho natahuje. Pripadne se muzes podivat jestli tam
nejsou jeste dalsi moduly natahovany jako sjcd apod. Nic z toho
nepotrebujes pokud nemas cdromku pres zvukovku (mas tam soundblastera
ktere mivaji IDE face a asi si nejaky instalacni script myslel ze ji
budes chtit pouzivat...).
  Osobne si myslim, ze se ale natahuje z rc.modules protoze zadny jaderny
modul si ji netaha a hotplug take ne a v modules.pcimap nema zaznam
aby ji tahal coldplug.

> Díky
> pk
  Bye,
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz