2.4.26, tuhnutí, detekce cd-rom

Pavel Kubenka pavel.kubenka na centrum.cz
Pondělí Červenec 12 19:52:51 CEST 2004

David Jez napsal(a):

>   V /etc/rc.d/rc.modules vykopej natahovani modulu sbpcd. Pokud tam neni
> tak se podivej co ho natahuje. Pripadne se muzes podivat jestli tam
> nejsou jeste dalsi moduly natahovany jako sjcd apod. Nic z toho
> nepotrebujes pokud nemas cdromku pres zvukovku (mas tam soundblastera
> ktere mivaji IDE face a asi si nejaky instalacni script myslel ze ji
> budes chtit pouzivat...).
>   Osobne si myslim, ze se ale natahuje z rc.modules protoze zadny jaderny
> modul si ji netaha a hotplug take ne a v modules.pcimap nema zaznam
> aby ji tahal coldplug.

Problém je, že mám čistou instalaci, ve které jsem nic takového
nepovoloval. Je ale pravda, že to zkoušelo i další tebou zmiňované
moduly (sjcd a ještě jeden) a skončilo to s "not found, resetting bus".
Zkusím ještě pohledat, ta zvukovka by mohla být příčinou.

Díky
pk