Slackware10/ALSA/rc.hotplug

pat pat na xvalheru.org
Pondělí Červenec 12 12:50:15 CEST 2004

Ahoj,

dekuji za hinty (i kdyz jsem je jeste neprubnul). Jeste bych jen mel par
dotazu k tomuto:
1) musim mit pro zvuk instalovane alsa-oss ???
2) potreboval bych neco podstatne univerzalnejsiho, protoze KDE a GNOME nepouzivam

Predpokladam, ze ten dmix bude trochu univerzalnejsi. Existuji nejake dobre
stranky, kde by bylo popsano, jak vlastne celkove zvuk chodi pod linuxem ???
Hodne do podrobna - vim, ze mohu hopnout na google, ale spise mi jde o neco z
vlastni zkusenosti.

Diky moc

     Pat

On Mon, 12 Jul 2004 09:05:46 +0200, Vaclav PEROUTKA wrote