Slackware10/ALSA/rc.hotplug

Vaclav PEROUTKA vaclav.peroutka na st.com
Pondělí Červenec 12 13:15:10 CEST 2004

Mno, ja se na to teprve chystam, taky bych privital par zkusenosti z
praxe. Ale pekne povidani je na strankach Alsy. Budu to delat podle
toho. Nemelo by to byt nijak slozite, pokud to chapu dobre, neni treba
alsa-oss vrstvy.

http://alsa.opensrc.org/index.php?page=DmixPlugin

VP