Netatalk

Norbert Volf volf na bata.cz
Pondělí Červenec 12 16:42:55 CEST 2004

> A proc je hledam. Protoze tuto kombinaci provozuji vice jak dva roky, a
> neustale jsou s ni problemy a ve vysledku je funkcnost takovehoto reseni
> dosti neuspokojiva. Pripojujici klienti se nekdy pripoji nekdy
> zatuhnou, ... Nevim kde je problem a pri pokladani konkretnich dotazu,
> jsem odpovedi nedostal nikde, ani na http://netatalk.sourceforge.net/.
> Nevim jestli je to vlastnost tohoto sw, a nebo ja jsem takovy
> pako, ze ho neumim nakonfigurovat.

Asi nebudu ten spravny clovek, protoze jsem s tim nemel zadne velke
problemy, nicmene mi to skutence funguje.

Pouzivam kombinaci SWRAID->LVM->XFS nad tim Netatalk|Samba|NFS na
fileserveru (k datum se pristupuje z ruznych OS). Bezi to asi tak rok.
Ale netatalk vyuziva ted jiz pouze jedna stanice (Samba 150-200 a NFS
7). Pouzivam Debian Woody s vlastnorucne kompilovanymi jadry.

Jaky konkretni problem mate?
--
Norbert Volf
Bata a.s., it deparment