Netatalk

Michal Bukovský michal na trilogic.cz
Úterý Červenec 13 10:55:02 CEST 2004

On Mon, 12 Jul 2004, Norbert Volf wrote:

> Asi nebudu ten spravny clovek, protoze jsem s tim nemel zadne velke
> problemy, nicmene mi to skutence funguje.
>
> Pouzivam kombinaci SWRAID->LVM->XFS nad tim Netatalk|Samba|NFS na
> fileserveru (k datum se pristupuje z ruznych OS). Bezi to asi tak rok.
> Ale netatalk vyuziva ted jiz pouze jedna stanice (Samba 150-200 a NFS
> 7). Pouzivam Debian Woody s vlastnorucne kompilovanymi jadry.
>
> Jaky konkretni problem mate?

Konkretni problem je ten, ze klienti, tedy AppleOS 9.x, pri pokusu
pripojit se, tuhnou. Na serveru se vse jevi naprosto bez problemu. V
logach ani po zkompilovani s debug podporou nic neni. A nejlepsi na tom
je, ze kdyz jeden klient tuhne, druhy se vklidu pripoji, ... A nebo se
nepripoji ani jeden.
Sdili se SWRAID/LWM/REISERFS, ktery zaroven je sdilen pomoci samby.
No a nutit grafiky nekolikrat restartovat pocitac, pri pokusu se
pripojit je dost na ...

--
Michal Bukovský <michal.bukovsky na trilogic.cz>
:wq