Slackware10/ALSA/rc.hotplug

Vaclav PEROUTKA vaclav.peroutka na st.com
Úterý Červenec 13 08:48:14 CEST 2004

Tak jsem to vcera zkusil, alsaplayer funguje dobre, xmms-1.2.10 kdyz
nastavim "default" vystup, pada na hubu. Kdyz dam hw:0,0 - tak to
funguje. (OSS vystup nemuzu pouzivat, ma nejake problemy, obcas se na
par sekund zrychli a zkresli prehravani - nevim, jestli je to problem
pluginu XMMS nebo alsa-oss vrstvy)

VP