Slackware10/ALSA/rc.hotplug

pat pat na xvalheru.org
Středa Červenec 14 12:29:17 CEST 2004

Ahoj,

tak jsem neuspel :-\ Asi delam neco hodne spatne, protoze kdyz se snazim pdle
navodu spoustet alsaplayer, tak to funguje vse v pohode, ale jakmile se
pokusim spustit zarovan xmms a mplayer, tak mplayer je bez zvuku :-|
Samozrejme jsem nastavoval xmms na alsa/hw:0,0.

No nic, podivam se po jinem zpusobu.

Diky za napady.

     Pat

On Tue, 13 Jul 2004 08:48:14 +0200, Vaclav PEROUTKA wrote