Evolution a adressbook v OpenLDAPu

jmlika na volny.cz jmlika na volny.cz
Středa Červenec 14 17:32:48 CEST 2004

     Vážení kolegové,

     mám problém, se kterým si nevím rady. Pokusil jsem se o použití adresní
knihy uložené v OpenLDAPu z poštovního klienta Evolution. Na první pohled
vše maká dobře, ale jakmile chci založit záznam pro člověka, který stihnul
za svůj život nasbírat ohavné množství akademický a vědeckých titulů
nastane problém.
     Chceme-li např. založit záznam pro člověka "Doc. Ing. Standa Pták,
CSc", Evolution se snaží vytvořit záznam, který má identifikátor např.
"cn=Doc. Ing. Standa Pták, CSc,ou=Adressbook, dc=firma, dc=cz". To mu
pochopitelně neprojde. Ta čárka před CSc praděpodobně vadí.
     Věděl by někdo, jak vyřešit tento ohavný problém?

     S pozdravem
                     Jiří Mlíka