Evolution a adressbook v OpenLDAPu

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Středa Červenec 14 21:24:27 CEST 2004

	K Evolution jsem zatim nedospel, takze netusim, ale v LDAPu se IMHO
zakladaji zaznamy
objectClass: inetOrgPerson
, ktere maji DN (Domain Name - identifikator) jine nez CN (Common Name -
_prezdivka_) a jedna z polozek teto tridy je i
_DisplayName_
. Aspon ja se ubiram touto cestou.

	Jinak dekuji za dobry tip. Zatim jsem TO zkousel proti
NetscapeComunicator a tezce jsem neuspel (pricem netusim, ko byl vinen
:-).

	Ales