Zachrana dat

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Červenec 15 10:04:35 CEST 2004

V Čt, 15. 07. 2004 v 00:22, Pavel Kankovsky píše:

> To tedy nevim...tenhle prikaz mel *okamzite* selhat s tou chybou,
> ze / je adresar, cili do nej nelze zapisovat. (*) Jste si jisty, ze to
> byl tenhle prikaz?
>
> (*) Bylo, nebylo, kdysi se na unixovych systemech do adresaru primo
> zapisovalo, ale pochopitelne to byla pekna blbost, tak uz se to dlouho
> nedela. Na nekterych systemech (na Linuxu ne) nicmene jeste porad lze
> adresare cist, jako by to byly soubory.

Pred tim pry daval jeste toto:
tar -czvf /dev/hda1 /home/user

Myslel jsem, ze tohle definisivne znicilo filesystem, ale to pry
skoncilo s chybou a potom sel jeste (ten puvodne zmineny) prikaz
spustil. Tak nevim, jestli "zabralo" uz to prvni? Toto by byl asi horsi
pripad, ne?

Pavel Lisy
--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>