RAID5+samba+netatalk server

Cyber-Duracel cyber na irix-servis.cz
Čtvrtek Červenec 15 10:09:14 CEST 2004

DD,
mam za ukol zjistit zda-li nebude problem provozovat Linux
Samba+Netatalk. Nasledujici konfigurace, priblizne. P4 2GHz, 2GB pameti,
RAID5 radic pravdepodobne s peti disky ultra SCSI 160..Dotazy jsou
nasledujici..

1) bude linux bez problemu bootovat z toho raidu, popr. co je proto
treba udelat ? Nejake ceske howto co je to vubec raid a raid5 a jak to
zalohovat.

2) na data bych rad pouzil xfs, slysel jsem ze je potreba nastavit
stejnou velikost sektoru jako bloku.XFS ma zapisy meta dat o velkosti
sektoru co je default 512. Zapisy dat su o velkosti bloku co je default
4096.

3} nasmerovani k nejakemu jednoduchemu howto k netatalk krome jeho
originalniho howto

4) muze bezet netatalk a samba bad stejnymi daty ? Vyplyva z toho neco ?

tak to je zatim vse,
  diky moc za snahu pomoci osvetlit mi dane informace
			Petr