RAID5+samba+netatalk server

Norbert Volf volf na bata.cz
Čtvrtek Červenec 15 13:08:22 CEST 2004

> 1) bude linux bez problemu bootovat z toho raidu, popr. co je proto
> treba udelat ? Nejake ceske howto co je to vubec raid a raid5 a jak to
> zalohovat.
To zalezi jestli je ten typ radice podporovan. Je potreba presne napsat
typ radice, ktery tam chcete mit. Zkusenost mam s radici compaqarray a
megaraid a instalace i chod je bez vetsich problemu.

> 4) muze bezet netatalk a samba bad stejnymi daty ? Vyplyva z toho neco ?
Ano beha mi to a bez zasadnich potizi, akorat Macy mi tam zapisujou
nejake nesmyslne adresare, zatim jsem to neresil.

--
Norbert Volf
Bata a.s., it deparment