ANNOUNCE: Dual-head/dual-user v Xorg-X11 a FC2

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Červenec 15 11:59:58 CEST 2004

	Zdravim,

konecne jsem se dostal k tomu, abych upgradoval svuj domaci stroj na FC2,
takze mi nezbylo nez rozchodit i dvojhlavou a dvojuzivatelskou konfiguraci
pro jadro 2.6 an Xorg-X11. V pripade zajmu si muzete stahnout patch,
moje konfiguracni soubory, pripadne i zdrojovy a binarni RPM balik xorg-x11
s timto patchem z adresy

	ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/people/jan_kasprzak/xorg-dualhead/

RPM baliky jsou podepsany mym klicem pro podepisovani RPM baliku (ID 85502760).
Podrobnejsi popis pouziti a historie teto upravy je na strance

	http://cambuca.ldhs.cetuc.puc-rio.br/multiuser/

-Yenya