Mereni rychlosti stahovani na strane serveru (http)

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Neděle Červenec 18 01:23:27 CEST 2004

On Sat, Jul 17, 2004 at 11:38:22PM +0200, Adam Pribyl wrote:

> Dik za upozorneni na chybu. Ale vzhledem k hrubosti casoveho meritka je to
> asi stejne jedno.:)

Je to uplne jedno, ale poradek musi byt.

> Mnojo, to ste se zbavil nepresnosti casoveho mereni - dobry napad, k nemu
> sem este nedospel, ale zase ste tam zanesl nepresnost datovou - protoze se
> vam prenese v nejhorsim pripade 8kB navic.

Vy uz zase neumite delit osmi. Kdyz hrana prijde tesne po kontrole,
prenese se prave jeden kilobyte. Jakakoliv data poslana pred hlavnim
telem programu se neucastni mereni. Jsou velmi dulezita. Napriklad pri
pouziti burstu v HTB nedojde ke zkresneni vysledku mereni, atd.

> Dalsi nerest je, ze to dokaze vygenerovat neskutecny traffic kdyz na to ta
> linka ma, coz mi neprijde moc zadouci.

To je zadouci ;-). Dokonce mi na to hned udelali Distributed DoS
z matfyzu, ale akorat ucpali linku. Ja vedel proc to nedavam na svoji
pomalou sit www.panelnet.cz. Jeste mi pak ten vopicak volal...

> Adam Pribyl
>
> PS: Mam hezci HTML vystup.:D

Ted jste me ale neskutecne urazil, jdu ho prepsat.

-- Dalibor