yopy PDA na Slovensku?

Radovan Garabik garabik na kassiopeia.juls.savba.sk
Čtvrtek Červenec 15 16:45:34 CEST 2004

Zdravim

Da sa niekde na Slovensku zohnat yopy PDA? (http://www.yopy.org)
V Europe je niekolko zasielkovych obchodov, s dramatickym rozdielom v
cene (az 2x medzi Velkou Britaniou a Rakuskom), ale bohuzial na
nakup potrebujem verejne obstaravanie (lebo statna institucia).

Ma niekto aj prakticke skusenosti s pouzivanim? Trochu ma zarazilo
ze na tom bezi dokonca GNOME a PIM je v MySQL serveri, co sa mi nezda
ako obzvlast rychla (hlavne na reakcny cas z pohladu pouzivatela)
kombinacia.

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |