Mdk 9.0 a Lotus Domino server

Lubomir Odraska lubomir.odraska na prodiss.cz
Čtvrtek Červenec 15 17:18:54 CEST 2004

 Zdravicko,
podarilo se nekomu rozchodit Lotus domino server 6 pod mdk 9.0? v pohode
jsem nainstaloval, a kdyz se spusti pruvodce nastavenim server, kde se
zadava domena, jmeno serveru a tak, tak pri zakladani mi zahlasi chybu
ze neexistuje cesta, nebo ze jednotka neni pripravena.
nainstaloval jsem lotus do adresare /public/opt/lotus , /public/notes
data, z duvodu mista na disku. Prava mam nastavena, ale presto mi toto
hlasi.
Nebo nevite o nejakem postupu, zkousel jsme hledat, ale nejak jsem
nenasel neco, co by splnovalo muj pozadavek..
Lubos