Zahadne padajici system

ikar ikaruus na centrum.cz
Pátek Červenec 16 00:09:22 CEST 2004

Mam FC2 a tam mi za zahadnych okonosti pada jak se rika na hubu.
Tento problem se projevi pri zatizeni LVM pole je tam LVM2 + kernel
2.6.7 a toho LVM2 je na trech promise radicich a pokud odjde k narustu
aktivity na techoto radicich tak jde FC2 do kytek ale totalne ze jedine
co pomuze je HW reset.
Uz jsem zkousel vselicos rekompilace jadra, nove drivery proste vsechny
moznosti.
Nevite nekdo jak tomuhle padani odpomoci, nemate nekdo nebo spise nemel
jste nekdo obdobny problem.
Nekde jsem se dozvedel ze ma linux probmy s vice jak dvema IDE radicema
(pridavnyma) ale tomu se mi nechce verit protoze vim ze existujou masiny
kde tech radicu je 4 a vice a jedou naprosto v pohode.

Ikar