Zahadne padajici system

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Pátek Červenec 16 05:04:37 CEST 2004

No jenom takovy napad - je tam dost silny zdroj? Ja pro jistotu davam zdroje
vzdycky alespon o 20% predimenzovane. Ono spocitat, ze podle vyrobcu HW to
spotrebuje 280W a dat tam 300W zdroj neni to prave orechove :-)  Na 280W
vypoctenych bych ja osobne dal 350-400W zdroj.
--
Petr

"ikar" <ikaruus na centrum.cz> píse v diskusním príspevku
news:cd6vaq$11ek$1 na news.vol.cz...