Mdk 9.0 a Lotus Domino server

Daniel Prynych Daniel.Prynych na buzuluk.cz
Pátek Červenec 16 06:43:31 CEST 2004

Ja mam lotus na RH7.2 a jede bez problemu, ale pokud si pamatuji, tak tam byl
jeden hacek, po instalaci jsem musel spustit prikaz

su - notes -c "/local/notesdata; /opt/lotus/bin/server"

notes je jmeno uzivatel pod kterym mne LD bezi
/local/notesdata je adresar pro data a v /opt/lotus/bin je lotus nainstalovan,

Slo o to, ze poprve je treba lotus spustit rucne protoze se na neco pta a
dokud mu neodpovite tak se nepobezi, no a ve startovacich skriptech jde
vsechno do logu.

Ale mozna ze tento problem (byl na rade 5) je jiz vyresen, dlouho jsem jiz LD
nepreinstalovaval.

Upozornuji ze vse co jsem psal se tyka rady 5!!!.

Dan