Zahadne padajici system

Libor Chocholaty chocholaty na cncz.cz
Pátek Červenec 16 10:30:32 CEST 2004

ikar wrote:

>Mno HDD tam mam 11 na radicich a dva pro system, jinak tam nemam nic
>teda krome veci na MB (lan, a standartni veci co jsou na MB v dnesni
>dobe, sice jsou vypnute, ale asi to pored neco zere) a zdroj tam mam 420
>W sem si to spocital podle udaju, ktere jsem nasel u vyrobcu HDD a po
>secteni mi vyslo ze by to mel utahnout 280W zdroj, ale podle toho jak
>pisete to bude asi malo ?

U hadrdisku je potreba podle me davat pozor na odber pri startu, ten byva daleko vetsi nez odber pri provozu. Treba muj disk, ktery bere 6,4W pri provozu si vezme 40W pri startu. Nektere disky maji volitelne zpozdeni pri startu, aby se prave tahle spicka rozlozila v case. Pokud vam disk prejde so standby, tak se zastavi a pri roztaceni pak muzete mit problemy s odberem.

Libor