Zahadne padajici system

Tomáš Němec borg.dax na quick.cz
Pátek Červenec 16 10:05:34 CEST 2004

V Pá, 16. 07. 2004 v 08:19, ikar píše:

> Mno HDD tam mam 11 na radicich a dva pro system, jinak tam nemam nic
> teda krome veci na MB (lan, a standartni veci co jsou na MB v dnesni
> dobe, sice jsou vypnute, ale asi to pored neco zere) a zdroj tam mam 420
> W sem si to spocital podle udaju, ktere jsem nasel u vyrobcu HDD a po
> secteni mi vyslo ze by to mel utahnout 280W zdroj, ale podle toho jak
> pisete to bude asi malo ?

		Zdravím,
z osobní zkušenosti vím že jsem měl pro 10 SCSI hadru v raid poli
zdroj 650W, ono je spíše problém to že pokud beží hadry v tzv. klidovém
režimu (nečtou, neukládají data) mají nižší odběr proudový než, v
okamžiku kdy dojde k festovému zatížení. Jinak si pamatuji že i v tom
raid SCSI poli se mi disky rozbíhali postupně jeden podruhé protože
ten proudový náraz, při spuštění (náběhu) všech by ani ten 650W zdroj to
težko vydejchával.

Jinak jsem se mrknul do chytré knížky ohledně ATX zdroje tak pro,
300W zdroj je bežný výkon 265W, 285W max.
450W zdroj je běžný výkon 405W, 435W max.
Ještě jsem tam našel že pro napěťové vývody 3,3v + 5V je u zdroje
300W běžný výkon 150W, 175W max.
450W bežný výkon 280W-300W, 345W max.
A je to i podle výrobce zdroje.

A ani jsem nevěděl žo to v tý knize mám, zas jsem chytřejší.:-)

					Tomáš Němec

Tato zpráva nemůže obsahovat viry, neb nepochází z virového prostředí
       Mrkvosoft - Windows.    !!! MDK 10.0 Community version !!!

                      Ten, kdo tvrdí, že něco nejde udělat,
                     by neměl překážet tomu, kdo to udělá.