Netatalk

Michal Bukovský michal na trilogic.cz
Pátek Červenec 16 11:43:38 CEST 2004

On Tue, 13 Jul 2004, Vladimir Rengevic wrote:

> From: Vladimir Rengevic <linux na grafon.sk>
> To: linux na linux.cz
> Date: Tue, 13 Jul 2004 22:19:54 +0200
> Subject: Re: Netatalk
>
> Skusim typnut - mate korektne definovane zony? Vratane sietovych adries?

snad ano, jel jsem podle dokumentace. Ale po pravde v AppleTalku se moc
nevyznam a mam v tom docela hokej...
Pokud by jste byl tak hodny a poslal mi konf. mozna ze najdu reseni...

> Co to znamena "tuhne" - caka urcitu dobu na timeout, alebo zatuhne
> definitivne?

definitivne, resp. timeout se zda nekonecny(i hodinu a vic)

> Aku hlasku po timeoute klient hodi?

> Nebude to skor fyzicky problem siete alebo vadna sietova karta? Skusil
> by som
> prehadzat HW. Ak je to nahodny problem...

HW jede v pohode vuci PC klientum, takze tam snad problem neni ...

> Inak pouzivam netatalk vyse 5 rokov bez jedinneho problemu... Od RH4.2
> az po momentalne 9.2,
> vzdy z RPMka od RH.

Hm, ja kompilovane zdrojaky pres emerge z Gentoo ...

--
Michal Bukovský <michal.bukovsky na trilogic.cz>
:wq