Netatalk

Vladimir Rengevic linux na grafon.sk
Úterý Červenec 13 22:19:54 CEST 2004

Skusim typnut - mate korektne definovane zony? Vratane sietovych adries?
Co to znamena "tuhne" - caka urcitu dobu na timeout, alebo zatuhne
definitivne?
Aku hlasku po timeoute klient hodi?
Nebude to skor fyzicky problem siete alebo vadna sietova karta? Skusil
by som
prehadzat HW. Ak je to nahodny problem...
Inak pouzivam netatalk vyse 5 rokov bez jedinneho problemu... Od RH4.2
az po momentalne 9.2,
vzdy z RPMka od RH.

Vlado

--