minicom

Josef Svitak josef.svitak na hitech.cz
Pátek Červenec 16 14:25:29 CEST 2004

On pá 16. července 2004 10:05, Vladimir Naprstek wrote:
> Dobry den,
> zacal jsem si hrat s programovanim 8051 cipu. A nedari se mi komunikace
> po seriovem portu. Ve woknech s hyperterminalem mi to jde a pismenka se
> zobrazuji spravne. Ale chci pracovat na poradne platforme a nedari se mi
> nastavit minicom. Zobrazuje mi rozsypany caj a vubec je ta komunikace
> divna. Jde nejak jednoduse minicom nastavit k tomuhle ucelu? nebo treba
> i jiny terminal.
>
> ps. nejde mi o flashovani, na to mam flip.
>
> diky

Dobry den

Presne tohle jsem vyresil nastavenim typu terminalu na ANSI, standardne je v
minicomu nastaveny VT100 a nekdy to dela ten rozsypany caj. Dal jsem mel
jeste ten problem, ze dokud jsem nevypnul hardwarove i softwarove rizeni toku
fungovala mi komunikace s jednocipem jenom jednim smerem.

Josef Svitak