minicom

Karel Kral konve na quick.cz
Sobota Červenec 17 00:30:00 CEST 2004

Dobry den,

Vladimir Naprstek wrote:

> nastavit minicom. Zobrazuje mi rozsypany caj a vubec je ta komunikace
> divna. Jde nejak jednoduse minicom nastavit k tomuhle ucelu? nebo treba
> i jiny terminal.

Jeste nikdo nezminil toto: je vhodne nastavit/zkontrolovat rychlost
portu jako takoveho (man setserial, baud_base). Mel jsem stejny problem
("podivna komunikace", caj) jen kvuli tomu, ze jsem mel nastavenou mensi
rychlost portu nez pak rychlost v minicomu (coz by melo byt obracene).

Z meho pohledu se musim minicomu zastat - vsechnen HW co jsem s tim
zatim nastavoval (switche, gsm brany, modemy, atp.) nemely prob. Trochu
se podoba memu oblibenemu sw - terminate ;-)

Karel Kral
---